Thursday, April 23, 2015

Kisah Kita


Kisah Kita - feat Nieyl ft. Sabhi Saddi

Terdiam kamu tanpa bicara
Tak mengulas apa kan terjadi


Membisu aku kerana buntu
Tak dapatku memutuskan kisah kita


Cinta
Telah berakhir
Kita tak mampu jadikannya cinta sebenar


Cinta
Telah berakhir
Kita tak mampu jadikannya cinta sebenar

Semua
Akan tahu segalanya

Kau dan aku ternyata cuma sebentar

Cinta
Telah berakhir
Kita tak mampu jadikannya cinta sebenar


Semua
Akan tahu segalanya
Kau dan aku ternyata cuma sebentar


Kisah kita ternyata cuma sebentar


********
Tengah in dengan lagu ni sekarang *mood jiwang karat*, so sweet nieyl & sabhi. Bertambah sweet bila tengok citer Bencinta..kikiki

Ok, bubbye

2 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

السيد محمود said...


شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
شركة تنظيف شقق بابها
شركة تنظيف شقق بخميس مشيط
شركة تنظيف سجاد بخميس مشيط
شركة تنظيف سجاد بابها
شركة تنظيف منازل بخميس مشيط
شركة تنظيف منازل بابها
شركة مكافحة حشرات بخميس مشيط
شركة مكافحة حشرات بابها